220 huurders genereren met online campagnes voor nieuwbouwproject in Rijswijk, dat was de uitdaging.
The Minister is een project in opdracht van A.S.R. Real Estate. Een woontoren in Rijswijk met 220 appartementen bestemd voor de vrije huursector. The Minister bevindt zich op de hoek van de Sir Winston Churchilllaan en de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk. Om de hoek bevindt zich Bogaard Stadscentrum: een woon-, werk- en winkelgebied dat de komende jaren volop in ontwikkeling is en uit zal groeien tot een levendig stadscentrum.
Als online marketing partner van MASC Company verzorgden wij de online marketing campagnes om inschrijvingen te genereren.
Om deze campagne succesvol te maken begonnen met we met een brainstormsessie. Hier zijn alle belanghebbenden aanwezig, dus zowel vanuit de opdrachtgever en de betrokken online marketing consultants van Big Thinkers. Dit resulteerde in een funnel waarbij we twee lagen zouden gaan inzetten. Om in te zetten in de latente behoefte werkte we met een bovenste laag aan advertenties om interesse aan te wakkeren en een laag daaronder waarbij we direct de inschrijvingen aanboden. We hebben de volgende kanalen:
Met een relatief beperkt advertentiebudget was de doelstelling om een huurder te vinden voor alle beschikbare appartementen. In drie maanden tijd is het gelukt om alle huurappartementen van The Minister onder optie te krijgen. We genereerden meer inschrijvingen dan er huurappartementen waren, veel van hun hebben een plekje op de reserve kandidaten lijst bemachtigd. Inmiddels zijn alle appartementen opgeleverd.