Nieuw personeel werven hoeft geen ingewikkelde en kostbare zaak te zijn. Wij hebben de afgelopen jaren meer dan honderd vacature campagnes opgezet voor opdrachtgevers. Wij bereiken je doelgroep op Facebook, Instagram, LinkedIn en Google tegen een vooraf besproken advertentiebudget.
Robin heeft veel ervaring op marketing, is doelgericht en verrast met zijn snelheid van werken. Hij beschikt over een goed netwerk van specialisten die hij waar nodig kan inzetten. De 1-op-1 werkwijze werkt fijn en prettig. Alsof je met een collega aan het werk bent. Ze staan altijd voor je klaar. Aanrader!
Wij werken al een tijdje samen. Wij worden altijd goed geadviseerd en ondersteund in onze online campagnes. Ook onze vernieuwde website is door hen opgezet en vormgegeven. Ook aanverwante activiteiten zoals strategie en tekstontwikkeling leggen wij met een gerust hart bij Robin neer. Een professionele partij om mee samen te werken.
Voor diverse projecten hebben we Big Thinkers ingeschakeld. Robin en zijn team denken met ons mee, komen met gedegen advies, bieden ons toegevoegde waarde en zijn heel flexibel betreffende onze wensen. We voelen ons gehoord, het resultaat is er naar. Dik tevreden!
In een krappe arbeidsmarkt snappen wij als geen ander dat het een uitdaging kan zijn gekwalificeerd personeel te vinden. Waar je voorheen sites als Indeed en andere vacaturebanken gebruikte, merk je nu op dat de gewenste kandidaat niet meer reageert op een vacature. Of er komen ongekwalificeerde sollicitaties binnen. Daarom verschuiven veel bedrijven naar werving en selectie via online advertenties op social media en Google. Wij kunnen je daarbij helpen!
Nieuw personeel werven hoeft geen ingewikkelde en kostbare zaak te zijn. Wij hebben de afgelopen jaren meer dan honderd vacature campagnes opgezet voor opdrachtgevers met onze aanpak.
Start nuEen online campagne start altijd met een doel. Welke vacatures staan er open en hoeveel sollicitanten wil je binnen krijgen? Of wil je werken aan je employer-branding? In beide gevallen is een andere aanpak nodig.
Het is nu tijd om mooie en pakkende teksten te schrijven en om de advertenties ook grafisch uit te werken. Dit gebeurt natuurlijk met de huisstijl van het bedrijf in het achterhoofd. Als dit klaarstaat is de volgende stap het opbouwen van de campagnes op Facebook, Instagram, LinkedIn en eventueel Google.
Natuurlijk beslis je niet alleen over campagnes en overleg je die met je collega’s. Als wij online recruitment advertenties hebben opgezet dan presenteren we de gehele campagne en lichten we de strategie nog eens toe. Iedereen blij en vol vertrouwen? Dan gaan we live.
Welke advertenties doen het goed, welke minder? Converteren bepaalde doelgroepen sneller? Op basis van data optimaliseren we continu de campagnes. Dit om maximaal resultaat te behalen!
Opdrachtgevers waarvoor wij o.a. voor hebben gewerkt
We beantwoorden persoonlijk natuurlijk ook graag je vragen, maar misschien vind je 'm hier al!
Er heeft altijd één dedicated online marketing consultant de leiding binnen je campagne strategie en uitvoering. Diegene is op de hoogte van de voortgang en zet campagnes op, optimaliseert, stuurt je updates en beantwoordt je vragen. Korte lijntjes en direct contact. Daarnaast kijkt een tweede online marketeer ook mee en bij campagnes waarbij meer capaciteit nodig is, werkt diegene ook mee.
Doorgaans kunnen wij binnen maximaal twee weken aan de slag gaan. Als we een samenwerking bespreken kunnen we dit aan de hand van een aantal vragen nauwkeuriger inschatten en presenteren we je een duidelijke tijdlijn. Soms kunnen we ook werkzaamheden die het liefst gisteren hadden moeten gebeuren, met spoed voor je oppakken.
Big Thinkers was voorheen Robin Online Marketing en wij bestaan meer dan 10 jaar. In die tijd hebben we honderden bedrijven helpen groeien met online marketing. We zijn officieel partner van Google, Meta, TikTok, Channable en hebben alle certificaten in huis die je bij Google kunt behalen. Bij onze cases kun je enkele uitgelichte resultaten bekijken, die vullen we periodiek aan!
Elk project heeft zijn eigen unieke aanpak nodig, waardoor een vaste prijs nooit mogelijk is. We werken op consultancy basis en één en ander is erg afhankelijk van het project en/of de doelstelling. Tarieven komen (in overleg) tot stand door middel van ad hoc facturatie of er wordt een fixed fee voorgesteld waarbinnen we gaan samenwerken. De intentie achter onze aanpak is dat wij bij elk project meer voor je bedrijf opleveren dan dat de investering is geweest.
Een logische vraag, die wij vaak gesteld krijgen. Daarom hebben wij hier een rekentool voor gemaakt, waarbij eenvoudig bekeken kan worden wat een voorgesteld advertentiebudget is en wat dit bugdet in potentie kan opleveren. We delen 'm gratis met je, of vullen de tool samen met je in.
Wij ondersteunen directeur/ eigenaren en hun interne (online)marketing team. Daarnaast werken wij ook voor kleinere organisaties, als de fit goed is. We werken niet voor ZZP-ers, bedrijven die een leverancier zoeken in plaats van een partner, bedrijven die cursussen verkopen of die geen (intrinsieke) waarde toevoegen in hun branche met hun product of dienst.
We maken eerst een digitale afspraak met je. Via Google Meets sparren we samen over de ambities van jouw organisatie. Vervolgens doen we dat graag nog een keer met een kopje koffie bij ons op kantoor in Barendrecht, of bij jou, en presenteren we onze online marketing strategie.